Bied je klanten een prettige retourervaring
Wist je dat 90% van de consumenten een herhaalaankoop doen wanneer het retourproces soepel verloopt? Met Returnista optimaliseer en automatiseer je het retourproces en geef je jouw klanten een prettige retourervaring.
Eenvoudig online retouren aanmelden
Een complex retourbeleid schrikt 80% van de consumenten af. Met Returnista hoef jij je daar geen zorgen meer om te maken. Doordat we het proces automatiseren klikt de klant vanaf zijn mobiel binnen no-time door het retourproces heen. In nog geen 2 minuten is een retour aangemeld.
Printerloos retourneren; wel zo makkelijk (en duurzaam)
Klanten houden niet van gedoe. Het printen van een retourlabel is zo’n voorbeeld dat voor frustratie zorgt. Wat klanten wél willen is op het moment dat een retour is aangemeld een barcode ontvangen die ze kunnen laten scannen. Allemaal zonder ook maar een papiertje of een druppel inkt te hebben verspild.
Maak retourneren flexibel
Heeft de klant toevallig een DHL of UPS afgiftepunt in de buurt? Dan is het wel zo prettig als het pakket daar kan worden afgeleverd. Met Returnista geef jij je klant keuze uit meer dan 120.000 afgiftepunten. Wil je klant liever dat het pakket thuis wordt opgehaald, wanneer het hem uitkomt? Met Returnista is ook een flexibele ophaalservice zo geregeld.
Stel klanten gerust met statusupdates
Op het moment dat een klant zijn pakket heeft afgeleverd, kan dit voor jouw klant nog allerlei vragen oproepen. Met Returnista neem je die onnodige klantvragen weg. Zo heb jij inzicht in waar een pakketje zich bevindt en kun wordt dit pro-actief gedeeld met jouw klant. Mochten er toch nog vragen zijn, dan staat het support team van Returnista klaar!
We helpen meer dan 1.000 organisaties
bij het optimaliseren van het retourproces
Eerst nog even oriënteren?
Scroll eens door de meest gelezen artikelen
Ook een optimale klantervaring garanderen?
We laten je graag zien hoe ASOS, Loavies en Decathlon hun retourproces optimaliseren.