Minder vragen over retouren, meer tijd voor klantenservice
Veel groeiende webwinkels zien het aantal vragen over retouren toenemen. Bij Returnista helpen we jou om retourvragen sneller te beantwoorden. Ook bieden we je de informatie die je nodig hebt om klanten pro-actief van statusupdates te voorzien. Het resultaat? Tot wel 80% minder vragen.
Deel pro-actief statusupdates
Ruim 80% van de consumenten verwachten updates te krijgen gedurende de hele klantreis. Zeker wanneer het om retouren gaat wil men weten wanneer ze het geld weer teruggestort krijgen. Dat kan! Met Returnista weet jij exact waar een pakketje zich bevindt, en kun je jouw klanten pro-actief van statusupdates voorzien.
Beantwoord retourvragen sneller
Met Returnista heb je toegang tot alle items die retour gestuurd zijn of nog in het retourproces zitten. En dankzij de handige zoekfunctie kom je tot op SKU-niveau direct uit bij de informatie die je nodig hebt om elke vraag snel te beantwoorden.
Besteed je retourvragen uit
Wil je liever helemaal geen vragen over retouren ontvangen? Kies er dan voor om dat uit te besteden. Onze klantenservice is 24/7 beschikbaar via de chat, WhatsApp en Facebook. Zo kan jouw klantenservice zich weer gaan focussen op de verkoop.
We helpen meer dan 1.000 organisaties
bij het besparen van tijd bij hun klantenservice
Eerst nog even oriënteren?
Scroll eens door de meest gelezen artikelen
Bespaar ook waardevolle tijd bij je klantenservice
We laten je graag zien hoe ASOS, Loavies en Decathlon waardevolle tijd besparen bij hun klantenservice.